Waarom wij je bankgegevens vragen.

Om een storting zo snel mogelijk aan je Easybroker rekening te koppelen.

  • Wanneer je een storting doet naar je Easybroker rekening kan en mag dit alleen vanaf een bankrekening die op jouw naam staat. De naam van de Easybroker rekening moet precies overeenkomen met je bankrekening.
  • Wij vragen bij het openen van een Easybroker rekening je IBAN, tenaamstelling van je bankrekening, de naam van je bank en het bedrag dat je de 1e keer zal gaan overmaken.
  • Wanneer wij je Easybroker rekening aanvragen voegen wij alvast je bankrekening gegevens toe binnen het klantenportaal en maken wij met het door jou doorgegeven 1e stortingsbedrag een storting aankondiging aan.
  • Wanneer je geld overboekt vanuit je bankrekening, volgens de storting instructies die je ontvangt wanneer de rekening open is, kan het geld nu eenvoudig gekoppeld worden met je Easybroker rekening in het klantenportaal.

 

Let op!

  • Wil je een keer geld overmaken vanaf een andere bankrekening, voeg deze bankrekening gegevens dan eerst toe binnen je klantenportaal. 
  • Wil je voor de 1e keer een terugboeking maken naar je bankrekening, voeg dan ook je bankrekening gegevens toe binnen je klantenportaal.