1. Support
  2. Login en veiligheid

Er komt geen verificatie (2FA) melding op mijn telefoon

Verificatie/ 2FA (Two-Factor Authenticatie) / melding berichten centrum (Apple IOS) / meldingen venster (Android)

Je hebt 2FA  geactiveerd binnen je rekening via de App maar je ziet geen melding op je telefoon. als je inlogt. De melding die je krijgt bij inloggen komt niet per SMS. De melding kom in het meldingen centrum van je telefoon. Hieronder volgen twee voorbeelden over waar je deze melding kunt vinden.

  • IOS – Apple

Het berichtencentrum openen:

  • Veeg met de vinger vanaf de bovenkant van je scherm naar beneden. Begin hierbij bij de boven rand van je scherm en veeg naar beneden. Vervolgens wordt je berichtencentrum geopend.

  • Druk op de melding
  • Dan geef je je "TouchId", "FaceId" of je pincode in

 

  •  Android toestellen

Het meldingen centrum openen

  • Veeg met je vinger vanaf de statusbalk bovenin naar beneden over je scherm. Je komt dan in het berichten centrum van je telefoon.
  • Druk op de melding "Tab message to complete Authentication"

  • Dan geef je de verificatie in die je normaal op je telefoon hebt, code, gezichtsherkenning of vingerafdruk.

 

Krijg je nergens een melding check dan de berichtgeving voor de Easybroker App in je telefooninstellingen.

 

Als je vragen hebt over deze melding op je telefoon neem gerust contact op met ons team.