Ik zie of krijg geen bericht op mijn telefoon wanneer ik wil inloggen in EasyBroker Client Portaal

Verificatie/ 2FA (Two-Factor Authenticatie) / melding in berichten centrum (Apple IOS) / meldingen venster (Android)

Wanneer u de 2FA hebt geactiveerd binnen uw account ontvangt u wanneer u wilt inloggen in uw cliënt portaal een melding op uw mobiele telefoon. Deze melding komt niet in uw SMS berichten.

Dit is een melding die u ontvangt in uw meldingen centrum. Hieronder volgen twee voorbeelden over waar u deze melding kunt vinden, de 1e voor IOS (Apple telefoons) en de 2e voor Android telefoons.

1.  IOS – Apple

Het berichtencentrum openen:

Veeg vanaf de bovenkant van uw scherm naar beneden. Begin bij de boven rand van je scherm en veeg naar beneden. Hierdoor wordt uw berichtencentrum geopend.

Wanneer u op het bericht drukt wordt u vervolgens ingelogd door de door u ingestelde verificatie op uw telefoon. Dit kan een code, vingerafdruk of gezichtsherkenning zijn.

 

2.  Android toestellen

Meldingen venster openen:

Wanneer u meldingen ontvangt zoals berichten of gemiste oproepen verschijnen er indicatorpictogrammen in de statusbalk. Als u vervolgens meer informatie wilt over deze pictogrammen kunt u het meldingenvenster openen.

Om dit te openen sleept u vanaf de statusbalk bovenin naar beneden over uw scherm.

Vervolgens ziet u daar een melding van de EB Trading APP

Wanneer u hier op drukt wordt u ingelogd door de door u ingestelde verificatie op uw telefoon. Dit kan een code, vingerafdruk of gezichtsherkenning zijn.